Syntus, bus, Amersfoort

Reizigers Syntus kunnen via app voor reis betalen

Vervoerder Syntus biedt reizigers vanaf januari 2015 een app aan waarmee ze via hun telefoon voor hun trein- en busreis kunnen betalen. De kaartjes kunnen kort voor vertrek worden gekocht en op het moment van gebruik worden geactiveerd. Reizigers kunnen met de app ook een digitaal kaartje voor een andere reiziger kopen. Via de app is ook de reisinformatieplanner van 9292 te gebruiken.

In de loop van 2015 worden nieuwe functionaliteiten aan de app toegevoegd, waaronder reisinformatie op basis van persoonlijke favoriete trajecten en de mogelijkheid tot aankoop van abonnementen.

App

Directeur Cees Anker van Syntus: “In Engeland bestaat deze succesvolle app al en laat het daar zien op welke wijze gemakkelijk en veilig kan worden betaald en gereisd. Wij willen ook onze reizigers dit gemak bieden en zijn van mening dat we met deze app onze toegankelijkheid vergroten. Daarnaast willen wij onderzoeken op welke wijze onze gasten reageren op het betalen via een app.”

Auteur: Marieke van Gompel

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Reizigers Syntus kunnen via app voor reis betalen | OVPro.nl
Syntus, bus, Amersfoort

Reizigers Syntus kunnen via app voor reis betalen

Vervoerder Syntus biedt reizigers vanaf januari 2015 een app aan waarmee ze via hun telefoon voor hun trein- en busreis kunnen betalen. De kaartjes kunnen kort voor vertrek worden gekocht en op het moment van gebruik worden geactiveerd. Reizigers kunnen met de app ook een digitaal kaartje voor een andere reiziger kopen. Via de app is ook de reisinformatieplanner van 9292 te gebruiken.

In de loop van 2015 worden nieuwe functionaliteiten aan de app toegevoegd, waaronder reisinformatie op basis van persoonlijke favoriete trajecten en de mogelijkheid tot aankoop van abonnementen.

App

Directeur Cees Anker van Syntus: “In Engeland bestaat deze succesvolle app al en laat het daar zien op welke wijze gemakkelijk en veilig kan worden betaald en gereisd. Wij willen ook onze reizigers dit gemak bieden en zijn van mening dat we met deze app onze toegankelijkheid vergroten. Daarnaast willen wij onderzoeken op welke wijze onze gasten reageren op het betalen via een app.”

Auteur: Marieke van Gompel

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.