Elektrische, BYD, Londen

TfL pakt negatieve impact coronacrisis aan met vrije busbanen

Elektrische, BYD, Londen

De Londense transportautoriteit Transport for London (TfL) gaat de uren uitbreiden waarop bepaalde wegen alleen gebruikt mogen worden door de OV-bussen. TfL wil onderzoeken of dit voorkomt dat mensen de auto blijven kiezen boven het OV in de nasleep van de coronacrisis. Wanneer bussen de hele dag over vrije busbanen kunnen rijden, zorgt dat voor een veel aantrekkelijker product.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu OVPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de OV-sector. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees OVPro voor € 7,50 per maand.

START actieABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

1 reactie op “TfL pakt negatieve impact coronacrisis aan met vrije busbanen”

Wiebe Goossen|28.07.20|13:34

Hoe sympathiek dit ook mag klinken: wie gáát er eigenlijk over ‘vrije busbanen’: is dat de overheid of de busmaatschappij, in dit geval TfL?

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

TfL pakt negatieve impact coronacrisis aan met vrije busbanen | OVPro.nl
Elektrische, BYD, Londen

TfL pakt negatieve impact coronacrisis aan met vrije busbanen

De Londense transportautoriteit Transport for London (TfL) gaat de uren uitbreiden waarop bepaalde wegen alleen gebruikt mogen worden door de OV-bussen. TfL wil onderzoeken of dit voorkomt dat mensen de auto blijven kiezen boven het OV in de nasleep van de coronacrisis. Wanneer bussen de hele dag over vrije busbanen kunnen rijden, zorgt dat voor een veel aantrekkelijker product.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Inge Jacobs

1 reactie op “TfL pakt negatieve impact coronacrisis aan met vrije busbanen”

Wiebe Goossen|28.07.20|13:34

Hoe sympathiek dit ook mag klinken: wie gáát er eigenlijk over ‘vrije busbanen’: is dat de overheid of de busmaatschappij, in dit geval TfL?

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.