
Ceo Wilko Mol over groei EBS: ‘Het menselijke maakt ons uniek’
Vervoerder EBS groeit, en dat is best lastig in een verzadigde ov-markt. EBS is in 2011 in Nederland begonnen door de Waterland-concessie te winnen. Zes jaar later wint EBS de tweede aanbesteding. De derde volgde in 2018 en inmiddels verzorgt het vervoersbedrijf ook het busvervoer in de concessie IJssel-Vecht. In een uitgebreid gesprek met OVPro kijkt CEO Wilko Mol terug op deze roerige overname. “We zijn door de IJssel-Vecht concessie ineens verdubbeld in omvang. Dat doet wat met je bedrijf, in positieve zin.”
Verder lezen?
U hebt het maximumaantal gratis artikelen bereikt voor deze maand. U kunt een abonnement nemen om verder te lezen.
Nou ik heb nog nooit zo slechte bus ver inding gehad sinds het ebs is geworden dan komen ze van harderwijk niet opdagen staat niks in de app dan sta je soms 2 a3 uur te wachten om dat de bus niet komt er zitten nu mensen op de bus dat ik mij af vraag waar hebben jullie die vandaan gehaald .
Slechte busmaatschappij
Geen goed woord voor
Komt heel vaak niet opdagen sta je daar voor in de branden de zon of stromende regen maar te wachten
Heb zeker 3×per week dat ik 1 of 2 uur .oet wachten dat ze komen
Als je hele dag werkt wol je graag na huis en dan sta jr werr te wachten kom je savonds pas na 8 binnen
EBS geen goed woord voor
Slechte bus maatschappij
Mooie praatjes om het bedrijf binnen tehalen maar ze kunnen het niet waar maken