Campagnevideo OV is OK (bron: OV-NL)

Campagne ‘Het OV is OK’ stopgezet vanwege oplopende besmettingen

De landelijke campagne ‘Het OV is OK’ is tijdelijk stopgezet vanwege het snel oplopende aantal coronabesmettingen. Direct na aanscherping van de coronamaatregelen op vrijdag 18 september werd de televisiecommercial al uit de lucht gehaald. Een week later heeft branchevereniging OV-NL besloten om ook te stoppen met de overige campagnemiddelen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu OVPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de OV-sector. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees OVPro voor € 7,50 per maand.

START actieABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Dylan Metselaar

2 reacties op “Campagne ‘Het OV is OK’ stopgezet vanwege oplopende besmettingen”

Rik Spring|26.09.20|08:52

Vreemde beslissing…blijkbaar is het OV dus niet ok……
Want zo zal dit besluit door een groot deel het publiek worden opgepikt.
Dus niet slim, zo heeft het een averechts effect.

Arno Kerkhof|29.09.20|12:38

Er staat geschreven dat het doel van de campagne is de bezettingsgraad eind dit jaar te verhogen tot 80 procent … ik neem aan dat met bezettingsgraad wordt bedoeld de ratio vervoersvraag t.o.v. het vraagniveau van vorige jaar?

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Campagne ‘Het OV is OK’ stopgezet vanwege oplopende besmettingen | OVPro.nl