
Campagne ‘Het OV is OK’ stopgezet vanwege oplopende besmettingen
De landelijke campagne ‘Het OV is OK’ is tijdelijk stopgezet vanwege het snel oplopende aantal coronabesmettingen. Direct na aanscherping van de coronamaatregelen op vrijdag 18 september werd de televisiecommercial al uit de lucht gehaald. Een week later heeft branchevereniging OV-NL besloten om ook te stoppen met de overige campagnemiddelen.
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu OVPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de OV-sector. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees OVPro voor € 7,50 per maand.
Bent u al abonnee?
Vreemde beslissing…blijkbaar is het OV dus niet ok……
Want zo zal dit besluit door een groot deel het publiek worden opgepikt.
Dus niet slim, zo heeft het een averechts effect.
Er staat geschreven dat het doel van de campagne is de bezettingsgraad eind dit jaar te verhogen tot 80 procent … ik neem aan dat met bezettingsgraad wordt bedoeld de ratio vervoersvraag t.o.v. het vraagniveau van vorige jaar?