Koffie en OV-servicepunt, RET, CoffeeCompany

Koffie en OV-servicepunt geopend in Rotterdam

CoffeeCompany en stadsvervoerder RET hebben dinsdag het eerste gecombineerde koffie en OV-servicepunt in de regio Rotterdam geopend. Dat deden zij op metrostation Beurs. Het RET Servicepunt heeft open balies, die volgens de RET zorgen voor persoonlijk contact tussen tussen reizigers en medewerkers.

Het OV-servicepunt bevindt zich in de centrale hal op metrostation Beurs en is bereikbaar vanaf Binnenwegplein en de zuidkant van de Coolsingel. RET heeft zich ten doel gesteld om haar reizigers prettige metrostations te bieden, die zijn voorzien van allerlei gemakken zodat reizen zo makkelijk en plezierig mogelijk wordt. Metrostation Beurs wordt dagelijks bezocht door 53.000 mensen.

Opening

Om de opening van het nieuwe OV-Servicepunt in stijl te vieren, kregen RET-klanten dinsdag gratis koffie met een mini-muffin aangeboden. Directeur Stefan Swart van Coffeecompany: “Coffeecompany heeft een voorliefde voor het openbaar vervoer. In andere wereldsteden zien we dit soort gecombineerde service en koffie-punten al langer. We zijn dan ook erg trots op onze centrale locatie in metrostation Beurs in deze wereldstad.”

Directeur Pedro Peters van RET: “Samen maken we het openbaar vervoer steeds makkelijker en leuker. Daar is dit een prachtig voorbeeld van.”

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is redacteur van OVPro en hoofdredacteur van de online vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.