Nieuwe inrichting metro RET (bron: RET)

RET test nieuwe inrichting metro met leun- en hangplekken

Still uit video van RET, vrij bruikbaar

Minder zitplaatsen en meer plek om tegenaan te leunen en hangen. Op deze manier wil de RET de capaciteit van metro’s met 20 procent uitbreiden. Het eerste ontwerp van de nieuwe inrichting is afgelopen week onder reizigers getest. De Rotterdamse stadsvervoerder verwacht met de huidige voertuigen binnen vijf jaar tegen capaciteitsproblemen aan te lopen.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Dylan Metselaar

2 reacties op “RET test nieuwe inrichting metro met leun- en hangplekken”

Rob Wilders|23.09.20|16:54

RET gedraagt zich als een ouderwetse stadsvervoerder, maar vergeet dat de metro’s op steeds meer trajecten buiten R’dam rijden. Reizigers die langer dan 15-20 minuten reizen, verlangen juist naar meer zitplaatsen.

Rob Wilders|23.09.20|16:57

RET gedraagt zich als oude stadsvervoerder, maar vergeet dat de metro’s steeds meer buiten R’dam komen. Reizigers die langer dan 15-20 minuten reizen, verlangen juist naar meer zitplaatsen.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

RET test nieuwe inrichting metro met leun- en hangplekken | OVPro.nl
Nieuwe inrichting metro RET (bron: RET)

RET test nieuwe inrichting metro met leun- en hangplekken

Still uit video van RET, vrij bruikbaar

Minder zitplaatsen en meer plek om tegenaan te leunen en hangen. Op deze manier wil de RET de capaciteit van metro’s met 20 procent uitbreiden. Het eerste ontwerp van de nieuwe inrichting is afgelopen week onder reizigers getest. De Rotterdamse stadsvervoerder verwacht met de huidige voertuigen binnen vijf jaar tegen capaciteitsproblemen aan te lopen.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Dylan Metselaar

2 reacties op “RET test nieuwe inrichting metro met leun- en hangplekken”

Rob Wilders|23.09.20|16:54

RET gedraagt zich als een ouderwetse stadsvervoerder, maar vergeet dat de metro’s op steeds meer trajecten buiten R’dam rijden. Reizigers die langer dan 15-20 minuten reizen, verlangen juist naar meer zitplaatsen.

Rob Wilders|23.09.20|16:57

RET gedraagt zich als oude stadsvervoerder, maar vergeet dat de metro’s steeds meer buiten R’dam komen. Reizigers die langer dan 15-20 minuten reizen, verlangen juist naar meer zitplaatsen.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.