Werkzaamheden aan het spoor. Foto: Archief OVPro.nl

ProRail helpt bij berging gestrande metro Spijkenisse

Werkzaamheden aan het spoor. Foto: Archief OVPro.nl

ProRail werd ingeschakeld voor advies voor de berging van de metro die vorige week door een stootblok reed op station de Akkers in Spijkenisse. De spoorbeheerder heeft veel kennis op het gebied van incidentenbestrijding. Joep Vulik, vakspecialist spoorwegmaterieel, blikt terug op berging van het voertuig die afgelopen woensdag is afgerond.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Esther Geerts

1 reactie op “ProRail helpt bij berging gestrande metro Spijkenisse”

Pat Rick|09.11.20|17:32

Als ProRail het goedkoop kan, mogen ze van mij ook werken aan de verder uitbouw van de A’damse metro (doortrekken N/Z-lijn, en later lijnen naar Almere, Z’voort, Zaanstad). Hier moet nu geinvesteerd worden om de voorsteden met A’dam te verbinden en een autoloze lifestyle mogelijk te maken (het heet toch metropoolregio Amsterdam?)

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail helpt bij berging gestrande metro Spijkenisse | OVPro.nl
Werkzaamheden aan het spoor. Foto: Archief OVPro.nl

ProRail helpt bij berging gestrande metro Spijkenisse

Werkzaamheden aan het spoor. Foto: Archief OVPro.nl

ProRail werd ingeschakeld voor advies voor de berging van de metro die vorige week door een stootblok reed op station de Akkers in Spijkenisse. De spoorbeheerder heeft veel kennis op het gebied van incidentenbestrijding. Joep Vulik, vakspecialist spoorwegmaterieel, blikt terug op berging van het voertuig die afgelopen woensdag is afgerond.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Esther Geerts

1 reactie op “ProRail helpt bij berging gestrande metro Spijkenisse”

Pat Rick|09.11.20|17:32

Als ProRail het goedkoop kan, mogen ze van mij ook werken aan de verder uitbouw van de A’damse metro (doortrekken N/Z-lijn, en later lijnen naar Almere, Z’voort, Zaanstad). Hier moet nu geinvesteerd worden om de voorsteden met A’dam te verbinden en een autoloze lifestyle mogelijk te maken (het heet toch metropoolregio Amsterdam?)

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.