GVB, tram, Centraal Station, Amsterdam

JCDecaux gaat trams GVB bestickeren

JCDecaux heeft de aanbesteding voor reclame-exploitatie op trams in Amsterdam gewonnen. Het bedrijf gaat de voertuigen van stadsvervoerder GVB van een nieuwe vormgeving voorzien. De overeenkomst tussen JCDecaux  gaat in per 1 mei. In eerste instantie gaat JCDecaux tien trams exploiteren.

De bestickering geeft een zogenaamde ‘Total View’, waarbij adverteerders over vrijwel de volledige tram te zien zijn.

Concessie

Met de concessie voor bestickering van GVB-trams versterkt JCDecaux naar eigen zeggen zijn positie als dé buitenreclame-exploitant van Amsterdam. “We zijn ontzettend blij met het vertrouwen dat GVB in ons uitspreekt, waardoor wij onze klanten een nieuw en dynamisch podium kunnen bieden, naast ons uitgebreide netwerk van Abri’s, Mupi’s, Billboards en Zuilen in Amsterdam”, aldus commercieel directeur Bart de Vries van JCDecaux Nederland.

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is redacteur van OVPro en hoofdredacteur van de online vakbladen van ProMedia Group.

1 reactie op “JCDecaux gaat trams GVB bestickeren”

x y|14.04.15|22:34

Hopelijk blijven de ramen vrij van reclame. Dat is in Rotterdam uiterst irritant. Vooral ’s avonds en in het weekend.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.