Petitie

Verhitte Rotterdamse gemeenteraad stemt voor inkorten tramlijnen

Tramlijn 8 zal langs de Mauritsweg blijven rijden maar stopt bij Marconiplein. Foto: RET/Astrid Horde.

Na afloop van een verhit debat gisteravond stemde de Rotterdamse gemeenteraad in met de plannen om een aantal tramlijnen in de binnenstad in te korten. Door een motie van verschillende coalitiepartijen, blijft tram 4 in een lagere frequentie wel naar Hillegersberg rijden. 

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Sander van Vliet

Sander van Vliet is de vaste redacteur voor OVPro en werkt nauw samen met zusterpublicaties VerkeersNet en TaxiPro. Na de studies journalistiek en filosofie werkte hij in de sportjournalistiek. De Leidenaar ziet dat een goede en betrouwbare OV-sector onmisbaar is en houdt de lezer van OVPro graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de OV-wereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Verhitte Rotterdamse gemeenteraad stemt voor inkorten tramlijnen | OVPro.nl
Petitie

Verhitte Rotterdamse gemeenteraad stemt voor inkorten tramlijnen

Tramlijn 8 zal langs de Mauritsweg blijven rijden maar stopt bij Marconiplein. Foto: RET/Astrid Horde.

Na afloop van een verhit debat gisteravond stemde de Rotterdamse gemeenteraad in met de plannen om een aantal tramlijnen in de binnenstad in te korten. Door een motie van verschillende coalitiepartijen, blijft tram 4 in een lagere frequentie wel naar Hillegersberg rijden. 

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Sander van Vliet

Sander van Vliet is de vaste redacteur voor OVPro en werkt nauw samen met zusterpublicaties VerkeersNet en TaxiPro. Na de studies journalistiek en filosofie werkte hij in de sportjournalistiek. De Leidenaar ziet dat een goede en betrouwbare OV-sector onmisbaar is en houdt de lezer van OVPro graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de OV-wereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.