Arriva: spoorsector lijkt alleen uit NS en ProRail te bestaan
Het proces in het onderzoek naar het dodelijke spoorongeluk in Hooghalen is volgens Arriva tekenend voor de samenwerking van ProRail en NS met regionale vervoerders. De vervoerder is teleurgesteld niet te zijn betrokken bij het onderzoek en de maatregelen die ProRail en NS naar aanleiding hiervan hebben ingesteld op Niet Actief Beveiligde Overwegen (NABO’s).
Verder lezen?
U hebt het maximumaantal gratis artikelen bereikt voor deze maand. U kunt een abonnement nemen om verder te lezen.
Arriva kijkt wel uit om het hardop te zeggen, maar dit ligt echt voor de volle 100% aan ambtelijke luiheid, hardnekkige onkunde en panische ‘inhoudelijkheids-aversie’ op het Ministerie van Asfaltbevordering en OV-sloopkunde.
NATUURLIJK moet het Ministerie hier de regie nemen. Maar die doen niks, willen niks en kunnen niks. En dus…
… ruimen NS en ProRail de rommel maar weer op. Letterlijk – en figuurlijk.