Reizigers stationshal Utrecht CS

NS: treinen rijden weer volgens dienstregeling

Eigen beeld OVPro

De treinen van de NS rijden vrijdag weer volgens normale dienstregeling. De dienstregeling is goed opgestart, meldt een woordvoerder van de vervoerder.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist voor de online vakbladen van ProMedia Group.

1 reactie op “NS: treinen rijden weer volgens dienstregeling”

Pat Rick|17.09.21|14:38

Graag directie van ProRail vervangen, want dit zou toch niet meer voorkomen. Het gebrek aan technische competentie is nu evident en de PR machine van ProRail kan dit niet meer rechtbreien, zelfs als ProRail heel veel overwegen sluit. In België heeft infrabel een spooracademie waar men de echte inhoud leert, ipv alleen financieel management. Zouden we het spoorbeheer beter aan hen geven? Is ook goedkoper voor Nederland (maar wordt dan duurder voor België)

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

NS: treinen rijden weer volgens dienstregeling | OVPro.nl
Reizigers stationshal Utrecht CS

NS: treinen rijden weer volgens dienstregeling

Eigen beeld OVPro

De treinen van de NS rijden vrijdag weer volgens normale dienstregeling. De dienstregeling is goed opgestart, meldt een woordvoerder van de vervoerder.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist voor de online vakbladen van ProMedia Group.

1 reactie op “NS: treinen rijden weer volgens dienstregeling”

Pat Rick|17.09.21|14:38

Graag directie van ProRail vervangen, want dit zou toch niet meer voorkomen. Het gebrek aan technische competentie is nu evident en de PR machine van ProRail kan dit niet meer rechtbreien, zelfs als ProRail heel veel overwegen sluit. In België heeft infrabel een spooracademie waar men de echte inhoud leert, ipv alleen financieel management. Zouden we het spoorbeheer beter aan hen geven? Is ook goedkoper voor Nederland (maar wordt dan duurder voor België)

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.