Reizigers zijn gestrand op Rotterdam Centraal vanwege een telefoniestoring bij ProRail
onvoldoende voorbereid

NS trekt boetekleed aan na publicatie onderzoek naar IT-storing van april

Reizigers zijn gestrand op Rotterdam Centraal vanwege een telefoniestoring bij ProRail.Foto: ProMedia/Marieke van Gompel

De NS was “onvoldoende voorbereid op een IT-storing van deze duur en omvang”. Dat is de belangrijkste conclusie van het Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement (COT) in het onderzoek naar de IT-storing op 3 april. NS neemt alle aanbevelingen over.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu OVPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de OV-sector. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees OVPro voor € 7,50 per maand.

START actieABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

NS trekt boetekleed aan na publicatie onderzoek naar IT-storing van april | OVPro.nl
Reizigers zijn gestrand op Rotterdam Centraal vanwege een telefoniestoring bij ProRail
onvoldoende voorbereid

NS trekt boetekleed aan na publicatie onderzoek naar IT-storing van april

Reizigers zijn gestrand op Rotterdam Centraal vanwege een telefoniestoring bij ProRail.Foto: ProMedia/Marieke van Gompel

De NS was “onvoldoende voorbereid op een IT-storing van deze duur en omvang”. Dat is de belangrijkste conclusie van het Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement (COT) in het onderzoek naar de IT-storing op 3 april. NS neemt alle aanbevelingen over.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Nick Augusteijn

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.