Ambitie

Fusie Eurostar en Thalys: “Capaciteit op stations onze grootste uitdaging”

Eurostar Group CEO Gwendoline Cazenave presenteert het nieuwe Eurostar-logo en de ambities van de vervoerder. Foto: ProMedia/Sander van Vliet.

Vandaag onthulde Eurostar Group, waarin Thalys en Eurostar zijn opgenomen, zijn nieuwe merk om de toekomst van het bedrijf in te luiden. De ambitie is om in 2030 dertig miljoen passagiers te vervoeren. De grootste uitdaging volgens Eurostar Group CEO, Gwendoline Cazenave, is de capaciteit in de Eurostar-terminals op de stations. “We zijn nog niet waar we moeten zijn door de capaciteitsproblemen in de terminals.”

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Sander van Vliet

Sander van Vliet is de vaste redacteur voor OVPro en werkt nauw samen met zusterpublicaties VerkeersNet en TaxiPro. Na de studies journalistiek en filosofie werkte hij in de sportjournalistiek. De Leidenaar ziet dat een goede en betrouwbare OV-sector onmisbaar is en houdt de lezer van OVPro graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de OV-wereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.