slimme digitale advertentiemogelijkheden

moobia: een nieuw verdienmodel voor vervoerders

Alphatron Security Automotive lanceert een nieuw mediabedrijf moobia. moobia

Alphatron Security Automotive lanceert een nieuw mediabedrijf moobia, speciaal gericht op vervoerders in het openbaar vervoer. moobia biedt slimme digitale advertentiemogelijkheden in de bus, tram of trein waar adverteerders hun merk kunnen laden en in beeld kunnen komen bij doelgroepen die tot nu toe lastig te targetten waren. moobia biedt een slimme oplossing die naast de adverteerders ook vervoerders zal aanspreken, omdat de slimme software de reizigersinformatie goed borgt en een nieuwe inkomstenbron genereert.

Een revolutie in doelgericht adverteren

moobia heeft baanbrekende software ontwikkeld die de actuele reizigersinformatie garandeert, terwijl adverteerders de mogelijkheid krijgen om advertenties te tonen die specifiek gericht zijn op de passagiers die zich op een bepaalde buslijn of in een specifieke regio bevinden. De geavanceerde technologie stelt adverteerders in staat om hun boodschap nauwkeurig af te stemmen op de doelgroep, wat resulteert in een hogere effectiviteit en relevantie van de advertenties, zonder concessies te doen aan de privacy van reizigers.

Adverteren in de bus voor maximale impact

Voor adverteerders biedt moobia een unieke kans om maximale impact te creëren. Met het platform kunnen advertenties worden weergegeven op het juiste moment en op de juiste plaats in de bus, waardoor de aandacht van passagiers wordt getrokken tijdens hun reis. Busreizen bieden een uitzonderlijke gelegenheid om doelgroepen te bereiken op het meest ontvankelijke moment, wat leidt tot een grotere betrokkenheid, conversie en meer beleving tijdens de busreis. Met name de jongerendoelgroep, die altijd lastig te targetten is, maakt de oplossing van moobia hiermee toegankelijk.

Een win-win voor vervoerders

Vervoerders profiteren evenzeer van moobia’s diensten. De end-to-end oplossing betekent dat vervoerders extra inkomsten kunnen genereren zonder extra inspanningen. moobia neemt het volledige traject over, van hardware-implementatie, het inrichten van de software tot het opzetten van een salesorganisatie voor het werven van adverteerders. Zo kunnen vervoerders waarde putten uit hun reizigersinformatie en tegelijkertijd de totale eigendomskosten van investeringen in hardware van informatieschermen voor reizigersinformatie verlagen.

Alphatron als vertrouwde partner in reizigersinformatie en beveiliging

moobia is een initiatief van Alphatron uit Rotterdam. Alphatron is als een betrouwbare partner met meer dan 25 jaar ervaring in beveiligingscamera’s en hardware voor reizigersinformatie in het openbaar vervoer en openbare ruimtes. Tot haar klanten kan Alphatron de vervoerders Arriva, Connexxion, GVB en De Lijn in België rekenen. Als experts op dit gebied zorgt Alphatron voor hoogwaardige oplossingen die de veiligheid en efficiëntie van het openbaar vervoer bevorderen. Alphatron zet met moobia een nieuwe standaard voor adverteren en reizen in het openbaar vervoer door met innovatieve technologieën de reiservaring te verbeteren en nieuwe inkomstenstromen te creëren voor vervoerders en adverteerders.

moobia reikt verder

“Dit is een opwindende ontwikkeling in het medialandschap en het openbaar vervoer”, zegt Bert van Gils, ceo van Alphatron. “Deze innovatieve oplossing biedt een win-win voor adverteerders en vervoerders. We kijken ernaar uit om met de vervoerders nog intensiever samen te werken om de beleving in bussen, trams en treinen naar een nieuw niveau te tillen.”

Voor meer informatie over moobia en haar diensten kunt u terecht op https://www.moobia.nl/.

Contactpersoon: Bert van Gils, +31 85 00 654 32, b.van.gils@alphatronautomotive.com.

Auteur: moobia