Nieuwe huisstijl InTraffic op de website

InTraffic lanceert nieuwe huisstijl en website

InTraffic heeft een nieuwe huisstijl gelanceerd en zijn website vernieuwd. Daarmee wil het bedrijf zich profileren als dé IT-specialist in de mobiliteitsbranche. Het nieuwe uiterlijk geeft volgens het bedrijf beter weer waar InTraffic voor staat.

Op de vernieuwde, responsive website kunnen klanten en toekomstige medewerkers duidelijk en overzichtelijk alle gewenste informatie vinden. Directeur Jan Koers van InTraffic, is trots op het resultaat. “Deze frisse moderne huisstijl en de aanscherping van onze kernwaarden, visie en missie sluiten aan bij waar wij als organisatie voor staan: InTraffic, mastering mobility!”

Vormgeving

Bij de vormgeving voor het logo is volgens InTraffic gekozen om twee kleuren te combineren om verbindingen uit te beelden. “Zowel de verbinding tussen ons en onze klanten als de verbindingen die wij leggen in de wereld van verkeer en vervoer.”

InTraffic is in 2003 opgericht als ‘joint venture’ van het IT-bedrijf ICT Automatisering en ingenieursbureau Movares. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een zelfstandige en betrouwbare IT-dienstverlener.

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is redacteur van OVPro en hoofdredacteur van de online vakbladen van ProMedia Group.

2 reacties op “InTraffic lanceert nieuwe huisstijl en website”

Alain Lemaire|28.03.16|11:50

Ik snap niets van al die termen…

x y|29.03.16|20:35

Volkomen onbegrijpelijke woorden. Wat de kleuren moeten verbinden, wordt door die rare Engelse termen weer gescheiden.

Louis.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.