M5, metro

‘Structurele problemen teisteren nieuw metrosysteem Amsterdam’

Nederland, Amsterdam, 13 september 2012. Aanleg Noord-Zuidlijn van de Amsterdamse Metro. Dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer van de gemeente Amsterdam en ALSTOM presenteren de nieuwe metro van Amsterdam door een proefrit met de gloednieuwe M5 metro 13 september. Tussenstop voor fotoshoot op metrostation Kraaiennest. The City of Amsterdam is building a new subway (underground) line. […]

De aanhoudende metrostoringen sinds de ingebruikname van het nieuwe beveiligingssysteem CBTC lijken voorlopig niet oplosbaar. De oudere metrostellen uit de jaren negentig zijn eigenlijk niet geschikt om te rijden onder het nieuwe systeem, hoewel ze hier wel voor omgebouwd zijn. Met dwangremmingen, vertragingen en onveilige situaties als gevolg, blijkt uit gesprekken tussen AT5 en betrokken GVB-personeel.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is redacteur van OVPro en hoofdredacteur van de online vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Structurele problemen teisteren nieuw metrosysteem Amsterdam’ | OVPro.nl
M5, metro

‘Structurele problemen teisteren nieuw metrosysteem Amsterdam’

Nederland, Amsterdam, 13 september 2012. Aanleg Noord-Zuidlijn van de Amsterdamse Metro. Dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer van de gemeente Amsterdam en ALSTOM presenteren de nieuwe metro van Amsterdam door een proefrit met de gloednieuwe M5 metro 13 september. Tussenstop voor fotoshoot op metrostation Kraaiennest. The City of Amsterdam is building a new subway (underground) line. […]

De aanhoudende metrostoringen sinds de ingebruikname van het nieuwe beveiligingssysteem CBTC lijken voorlopig niet oplosbaar. De oudere metrostellen uit de jaren negentig zijn eigenlijk niet geschikt om te rijden onder het nieuwe systeem, hoewel ze hier wel voor omgebouwd zijn. Met dwangremmingen, vertragingen en onveilige situaties als gevolg, blijkt uit gesprekken tussen AT5 en betrokken GVB-personeel.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is redacteur van OVPro en hoofdredacteur van de online vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.