Reisinformatiescherm Utrecht Centraal (foto: NS)

‘Vervoersbedrijven moeten reisinformatie beter op elkaar afstemmen bij calamiteiten’

Beeldbank NS

Bij calamiteiten die het hele land raken zouden OV-bedrijven moeten samenwerken om de reisinformatie van de verschillende regio’s beter op elkaar af te stemmen. Dat stelt OV Ombudsman in zijn rapportage over het eerste kwartaal van dit jaar. Aanleiding voor die aanbeveling is het trio Dudley, Eunice en Franklin, de stormen die in februari in een paar dagen tijd over het land raasden.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist voor de online vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Vervoersbedrijven moeten reisinformatie beter op elkaar afstemmen bij calamiteiten’ | OVPro.nl
Reisinformatiescherm Utrecht Centraal (foto: NS)

‘Vervoersbedrijven moeten reisinformatie beter op elkaar afstemmen bij calamiteiten’

Foto: Informatieschermen op station Utrecht Centraal. Foto ter illustratie NS

Bij calamiteiten die het hele land raken zouden OV-bedrijven moeten samenwerken om de reisinformatie van de verschillende regio’s beter op elkaar af te stemmen. Dat stelt OV Ombudsman in zijn rapportage over het eerste kwartaal van dit jaar. Aanleiding voor die aanbeveling is het trio Dudley, Eunice en Franklin, de stormen die in februari in een paar dagen tijd over het land raasden.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist voor de online vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.