240.000 gebruikers

Deelauto als alternatief voor OV? Gebruik stijgt 50% door NS-stakingen

MyWheels deelauto Nissan Leaf. Foto: Flickr

Ongeveer 1 miljoen Nederlanders pakken normaal gesproken dagelijks de trein. Reizigers zijn door de NS-stakingen opzoek gegaan naar alternatieven, en wat blijkt? Het gebruik van deelauto’s is met 50 procent toegenomen in de periode van de estafettestakingen van de NS. 

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Sander van Vliet

Sander van Vliet is de vaste redacteur voor OVPro en werkt nauw samen met zusterpublicaties VerkeersNet en TaxiPro. Na de studies journalistiek en filosofie werkte hij in de sportjournalistiek. De Leidenaar ziet dat een goede en betrouwbare OV-sector onmisbaar is en houdt de lezer van OVPro graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de OV-wereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Deelauto als alternatief voor OV? Gebruik stijgt 50% door NS-stakingen | OVPro.nl
240.000 gebruikers

Deelauto als alternatief voor OV? Gebruik stijgt 50% door NS-stakingen

MyWheels deelauto Nissan Leaf. Foto: Flickr

Ongeveer 1 miljoen Nederlanders pakken normaal gesproken dagelijks de trein. Reizigers zijn door de NS-stakingen opzoek gegaan naar alternatieven, en wat blijkt? Het gebruik van deelauto’s is met 50 procent toegenomen in de periode van de estafettestakingen van de NS. 

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Sander van Vliet

Sander van Vliet is de vaste redacteur voor OVPro en werkt nauw samen met zusterpublicaties VerkeersNet en TaxiPro. Na de studies journalistiek en filosofie werkte hij in de sportjournalistiek. De Leidenaar ziet dat een goede en betrouwbare OV-sector onmisbaar is en houdt de lezer van OVPro graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de OV-wereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.