Tramlijn 1, promotie-actie, HTM

HTM promoot toeristische attracties langs tramlijn 1

Stadsvervoerder HTM en de gemeenten Den Haag en Delft gaat samen reclame maken voor de attracties langs tramlijn 1. In de trams liggen flyers met informatie over bijvoorbeeld het Vredespaleis, het Binnenhof en museum het Prinsenhof.

In een tram van HTM werd vrijdagmiddag het officiele startsein voor de campagne gemaakt door een Delftsblauwe dame en een dame in Haagse kleuren. Zij deelden flyers en typische lekkernijen uit tussen de Haagse binnenstad en de historische kern van Delft.

Citytrip

Directeur Marco Esser van Den Haag Marketing: “Den Haag en Delft zijn al met elkaar verbonden door het Koningshuis, Vermeer en Delfts Blauw. Beide steden maken samen een citytrip nog interessanter. In letterlijke zin verbindt tramlijn 1 onze beide steden.”



Joep ten Brink, hoofd Verkoop, Marketing en Reizigers van HTM: “HTM is blij met deze actie en samenwerking, omdat deze uitstekend past bij onze doelstelling van 2013 extra in te zetten op de vele bezoekers in Haaglanden.”

Voor deze route is een speciale OV Chip voor 7,50 euro te verkrijgen met een tegoed van 5 euro.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is redacteur van OVPro en hoofdredacteur van de online vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.