Thalys, hogesnelheidstrein, Station Nord, Parijs, reizigers
defecte treinen

Thalys-topman biedt verontschuldiging aan na reeks incidenten

Thalys, hogesnelheidstrein, Station Nord, Parijs, reizigers

Topman Jacques Damas van Thalys heeft in een mail aan klanten zijn verontschuldigingen aangeboden voor een aantal incidenten van de afgelopen tijd. Zo ging een aantal van de snelle treinen van het bedrijf door de hitte kapot. Ook waren er veel vertragingen nadat een Thalys-trein een aanrijding had gehad met een dier. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu OVPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de OV-sector. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees OVPro voor € 7,50 per maand.

START actieABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Sander van Vliet

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.