NS-medewerkers
NS ontevreden

Whatsapp-alarmnummer NS werkt alleen ‘als hulpdiensten moeten ingrijpen’

FNV luidt noodklok over sociale veiligheid NS-medewerkers. Foto: FNV Spoor

De NS gaat kijken hoe het team van het Whatsapp-alarmnummer voor reizigers die zich onveilig voelen beter hulp kan bieden. Aanleiding is een online klacht van iemand die zich onveilig voelde in de trein, maar via het Whatsapp-nummer van de NS geen hulp kreeg.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Sander van Vliet

Sander van Vliet is de vaste redacteur voor OVPro en werkt nauw samen met zusterpublicaties VerkeersNet en TaxiPro. Na de studies journalistiek en filosofie werkte hij in de sportjournalistiek. De Leidenaar ziet dat een goede en betrouwbare OV-sector onmisbaar is en houdt de lezer van OVPro graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de OV-wereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.